۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹

به مناسبت هته دولت/

5 پروژه عمرانی بخش امیرآباد دامغان بهره برداری شد

5 پروژه عمرانی بخش امیرآباد دامغان بهره برداری شد

دامغان - خبرگزاری مهر: در دومین روز از هفته گرامیداشت دولت و طی آئینی با حضور فرماندار، بخشدار، امیرآباد و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دامغان و بخش امیرآباد پنج پروژه عمرانی این بخش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، بهسازی و اصلاح معابر روستایی بخش امیرآباد و با اعتبار 600 میلیون ریال، اصلاح باغ پسته در سطح شش هکتار در سطح روستای سبحان با اعتبار یک میلیارد ریال، بهره برداری از دامداری پرورش بره پرواری 300 راسی در روستای شریفه با اعتبار 12 میلیارد ریال، بهره برداری از روکش آسفالت گرم محور جندق – معلمان در منطقه سرکویر با اعتبار یک میلیارد و 100. میلیون ریال از مهمترین پروژه های مورد افتتاح این بخش بود.

همچنین علی اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان و هیئت همراه در جریان افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی بخش امیرآباد از پروژه گاز رسانی به روستاهای قهاب رستاق بازدید و در جریان چگونگی روند پیشرفت اجرایی این پروژه قرار گرفت.

عملیات اجرایی گاز رسانی به 30 روستای منطقه قهاب رستاق دهه مبارک فجر سال گذشته با حضور استاندار سمنان و نماینده مقام معظم رهبری در استان سمنان رسماً آغاز شد که برای اجرای این پروژه شرکت ملی گاز ایران و شرکت گاز استان 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه کرد که با تکمیل و بهره برداری از این پروژه حدود چهارهزار نفر در این 30 روستا از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

بخش امیرآباد در جنوب غربی شهرستان دامغان دارای 60 روستا، 25 دهیاری و 11 هزار نفر جمعیت است.

کد خبر 2357017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha